  • Data: 2010-10-01 19:12:28
    Temat: Re: wełna szklana ekorolka
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@k...net> napisał w wiadomości
    news:i859io$hem$1@opal.futuro.pl...

    > Nikomu nic się nie uda upchać przyzwoicie. Trzeba to robić w zimie i od
    > razu macać czy wieje czy nie i mierzyć temperaturę ściany pirometrem albo
    > robic odbiór termowizyjny.
    > Uwierz mi to nie ma sensu :-)

    No ale jak upchnie tak jak powinien to wg. Ciebie tez nie ma sensu? Jak
    bedzie robil sam z namaszczeniem i wiedza to skad zalozenie, ze nie upchnie
    szczelnie? A nawet gdyby nie bylo tak dokladnie jak powinno to lepsza welna
    ma mniejsze tendencje do przewiewania. Dobra welna to zwarty strukturalnie
    kawalek elastycznego ocieplenia a nie peerelowska wata wyjeta z wora
    poskrecana jak popadnie. O ile nie zostawi sie szczelin to welna jako taka
    nie sprawia wrazenia podatnej na wychlodzenie. Ja upychalem sam pozna
    jesienia i przy pierwszej warstwie nie czuc zadnego wiania. Warunek jest
    jednak taki, ze nalezy calosc robic bardzo dokladnie poczynajac od
    ocieplenia murlaty szczelnie welna w jednym kawalku od krokwi do krokwi a
    nie wsypac lopata to co zostalo po wycinaniu innych kawalkow. To da sie
    dokladnie zrobic i prawde mowiac nie jest jakies szczegolnie trudne. Wazny
    tylko jest rezim.

    Pozdro.. TK