  • Data: 2011-01-26 19:00:05
    Temat: Re: welna w skosach (znowu)
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sty, 12:26, "Jacek Bronowski" <f...@r...pl> wrote:

    > 2 - czy paroizolacje do tych profili poziomych przykleja sie tylko tasma
    > dwystronna (tak jak radza w poradnikach "firmowych"), czy tez trzeba ja jaks
    > dodatkowo przytwierdzic zeby nie odpadala? Chodzi mi o sytuacje gdy montaz
    > welny i folii bede sobie teraz powoli robil zima, a plyty G-K beda montowane
    > dopiero za kilka miesiecy (przez fachowcow). A moze paroizolacje zamontowac
    > dopiero bezposrednio przed ukladaniem płyt?

    Paroizolacje lepiej zamontuj jak najszybciej - welna musi byc odcieta
    od dostepu wilgoci bytowej! Jednak musisz kupic porzadna, szeroka
    tasme dwustronna i niestety jej nie oszczedzac. Nie tnij jej na
    kawalki tylko obklej WSZYSTKIE profile CD, po calosci. Wtedy to sie
    bedzie trzymac kupy. Ja najpierw kupilem niby specjalna tasme do
    klejenia folii i robilem tak 50cm tasmy, 50cm "luzu", 50cm tasmy, 50cm
    "luzu". Tasma trzymala sie folii i profili jak glupia, mimo to na
    drugi dzien wszystko lezalo na podlodze :PP
    pozdr.

    --
    Adam Sz.