  • Data: 2011-11-03 10:15:12
    Temat: Re: wentylacja grawitacyjna
    Od: "Amir" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest to problem tylko jesienno-zimowy, kiedy pali się w piecu, kominku i
    > szkoda otwierać okna :)
    >
    > W drugim domu będzie reku, albo przynajmniej wentylacja mechaniczna i
    > gruntowy wymiennik ciepła.

    tez tak sobie tłumacze, tylko dopiero co pierwszy wybowałem :)
    grupe sledze od dawana, ale wiekszosc byla przeciwna reku

    teraz wiem, ze rekuperator to dla mnie bylaby podstawa jak i centralny
    odkurzacz rowniez ktorego nie zrobilem, ciągle codzienne wietrzenie domu
    przez biegającą żonę i goniącą mnie do otwierania i zamykania okien. W domu
    bez dywanow i wykladzi kurz ciagle sie osadzaa na kafelkach i panelach
    szybkie odkurzanie zalatwia sprawę, ale noszenie tego pudla to kłopot :)

    do budowy drugiego domu nie mialbym juz chyba chęci i sił męczyć się z tymi
    wszystkimi partaczami i naciągaczami, moze na 10 ekip dwie były
    uczciwe, które miło wspominam.

    pozdrawiam