  • Data: 2011-04-15 21:57:33
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kiki" <k...@t...fel> napisał w wiadomości
    news:io7ucd$gka$1@opal.futuro.pl...

    > Ilekroć kogoś spotykam i jest bardziej otwarty na mówienie to zeznaje, że
    > go przymuszali w dzieciństwie i szantażowali, grali na emocjach :-)

    No to dziwnych masz znajomych. Dorosli ludzie, praktykujacy mimo tych
    zmuszen, bez wlasnych przemyslen?

    > Ja się uwolniłem z tego terroru religijnego w domu tak gdzieś w drugiej
    > połowie podstawówki.

    Ja uwolnilem sie od innych rzeczy dzieki temu jak piszesz terrorowi. Mysle,
    ze wyszedlem na tym lepiej i to dla mnie ten oscyloskop o ktorym pisze
    Janusz. Ty mozesz wierzyc w co chcesz a mi to nie przeszkadza.

    Pozdro.. TK