  • Data: 2011-04-16 15:50:40
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-16 00:16, Maniek4 pisze:
    > Nie znasz ustawy ktora Cie obliguje do
    > jakiegos zachowania? Prawo o ruchu drogowym jest tego przykladem.

    Zły przykład. Są nakazy które zwiększają naszą wolność i takie, które ją
    ograniczają. Już o tym pisałem.
    Zastanów się, na prawdę łatwo je od siebie odróżnić

    > wole zeby
    > prawo gwarantowalo mi nie widzenie takich wolnosci jednostki.

    W normalnym świecie lumy żyją w lumpiarskich dzielnicach. Tylko w
    socjalizmie jest jak zwykle inaczej. Choćbyś wymyślił setki podobnych
    bezsensownych praw to tego nie zmienisz.

    > On zabezpiecza przede wszystkim Twoj interes

    Jestem bogaty, mam liczną rodzinę i setki jeszcze innych powodów dla
    których nie potrzebuję żadnego ubezpieczenia.