  • Data: 2011-04-19 04:16:37
    Temat: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Maniek4 wrote:

> [...]
    > wazyli. Smrod na cala okolice. Widzial co go czeka po dluzszych
    > eksperymentach i dal sobie siana z tym g..nem. Mozecie sobie pisac, ze to
    > wolnosc, Kiki w swoim krawaciarskim tonie
    > ktoremu ą i ę przeszkadza a robi tu za eksperta omijajac na codzien
    > ciemne dzielnice w zyciu nie widzac zasranego narkomana. Swiadczy to
    > o Was tyle, ze wiecie co Wam sie wydaje i ze to fajne jest po
    > godzinach. Problemu nie ma jak nie dotyczy to naszych dzieci, bo nas
    > chyba juz nie. Nam zakazy nie sa potrzebne, sa potrzebne dzis tym co

    A teraz ponieważ narkotyki są nielegalne, wiadomo kultura, młodzież nie pali
    nie wciągą nie łyka... żyją jako te lilyje niewinne, Dzieki religii w
    szkołąch zaś są dobrzy i na wyścigi przeprowadzaja staruszki przez ulice w
    wolnych chwilą klepiąc litanny do MB.

    Jeszcze trzeba zakazać pornografii, najlepiej wprowadzić szariat, baby niech
    chodzą w burkach bo tylko rozbudzają w męczyznach niezdrowe rządze. itd...

    Czy nie było by prościej gdybyś wyemigrował do Iranu czy Afganistanu?

    > A co tu komentowac?
    > Pomysl co zra za oceanem... :-)

    Ja sie pytam dlaczego nic sie z tym nie robi?

    > No, to zesmy podyskutowali.
    > To ja polecam lekture o glodzie narkotykowym, obiawy somatyczne i
    > takie tam. Co dzieje sie z gospodarka organizmu a pozniej porownaj to
    > do upojenia alkoholowego i kaca skoro to równoznaczne.

    kac to nie jest efekt nałogowego chlania wódy, podobnie jak głód narkotykowy
    nie jest efektem sporadycznego zapalenia skręta.

    narkoman to tak jak alkoholik, osoba chora. Uzależnić sie jednak można od
    wielu rzeczy i zawsze efekty są opłakane dla uzależnionego oraz jego
    otoczenia.