    From: Adam <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wentylacja mechaniczna / grawitacyjna / koza OT
    Date: Thu, 21 Apr 2011 02:46:02 -0700 (PDT)
    <invnsu$od6$1@opal.futuro.pl> <invptl$o07$1@news.onet.pl>
    <invrm1$vic$1@news.onet.pl> <invt38$527$1@news.onet.pl>
    <io08d2$ths$1@opal.futuro.pl> <io25a8$os8$1@news.onet.pl>
    <4da546c0$0$2457$65785112@news.neostrada.pl> <io3kd3$aon$1@news.onet.pl>
    <iofgjd$vql$1@news.onet.pl> <iofhrl$5r0$1@news.onet.pl>
    <iohtn1$8rr$1@news.onet.pl> <iom1ia$qb2$1@news.onet.pl>
    <4dae8d56$0$2459$65785112@news.neostrada.pl> <iomhql$5gc$1@news.onet.pl>
    <1...@j...googlegroups.com>
    <ion933$4rd$1@news.onet.pl>
    <3...@v...googlegroups.com>
    <ionbsm$v25$1@opal.futuro.pl>
    <a...@z...googlegroups.com>
    <ioonpe$f51$1@inews.gazeta.pl>

    On 21 Kwi, 09:53, rrr <r...@o...rrr.pl> wrote:

    > rozumiem, że piszesz o papierosach :) Podaj mi wiarygodne źródło, które
    > gdzie jest udowodniona w sposób prosty ta zależność - miedzy rakiem płuc
    > a paleniem papierosów :) Najśmieszniejsze jest to, że w tym przypadku
    > każdy podaje związek przyczynowo-skutkowy na podstawie " bo wszyscy to
    > wiedzą" :) Ja zaś mogę równie dobrze twierdzić, że herbata powoduje raka
    > płuc. Zobacz ile osób, które umarło na raka płuc paliło papierosy, a ilu
    > piło herbatę :)

    Palacz sie odezwal ;)

    Jakies przyczyny wprowadzenia napisow w stylu "palenie powoduje raka i
    choroby serca" musialy byc. Jakas przyczyna wprowadzenia zakazu
    palenia w miejscach publicznych (to jest piekne!!) tez musiala byc.
    Przypuszczam, ze statystyki to wszystko potwierdzaja. Zreszta jak w
    paleniu mozna nie szukac przyczyn chorob, jak palac faje wciagasz tyle
    rakotworczego syfu ze ho ho.
    pozdr.

    --
    Adam