  • Data: 2012-08-06 13:24:10
    Temat: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Bożena" <newsowe@__gmail.com> napisał w wiadomości
    news:jvm4am$r5t$1@inews.gazeta.pl...
    > "Ghost" <> wrote in message

    > Cóż tak słabo? Można było o dostępie do powietrza wspomnieć ;)
    > Słowem - pudło. Nie ta skala zjawiska. Bez wody nie da się żyć

    Mowa byla o biezacej wodzie, nie o wodzie.

    > (lub trudno
    > bardzo, gdyby w mieście do bloku wiadra targać),

    acha, a tu delikatnie ukrywamy retorycznie manipulacyjke

    > bez klimatyzatora - bez
    > problemu.

    A, rozumiem, wszystko co realizuje potrzeby ponad te wystarczajace do
    przezycie to kwestia gustu. Coz, mysle, ze nie znajdziemy wspolnego jezyka.

    > Dlatego powtórzę - w Polsce bez klimatyzatora w domu da się żyć bez
    > problemu.

    I sadzisz, ze 200 lat temu ludzkosc nie zyla na terenach, na ktorych obecnie
    uzywa klimatyzatorow. Coraz lepiej.

    > Jeśli ktoś go chce mieć i ma, to kwestia gustu, ale nie jest to
    > rzecz, którą możnaby porównać do bieżącej wody.

    > <...>
    >
    > I to właśnie przeszkadza - przez ponad 9 miesięcy w roku na ścianie bądź
    > suficie wisi coś brzydkiego (tak, znów kwestia gustu),

    Oczywiscie, i w tym wymiarze stojace gowno przenosnie jest "chyba
    lepsiejsze".

    > się

    > Pudło.

    Widze, ze lubisz to slowo stosowac dla zakrycia wrazenia jakie gluopty
    wypisujesz.

    > W blokach (a spora część ludzi w Polsce jednak mieszka w mieście i to
    > właśnie ludność miejska tak naprawdę ma największy problem z upałami czyli
    > zgodnie z Twoją teorią najbardziej porzebuje klimatyzatorów)... a więc w
    > blokach płaci się za ogrzewanie bez względu na to, czy zakręcisz wszystkie
    > kaloryfery i będziesz się podgrzewał klimatyzatorem czy nie.

    A to bzdura jest.

    > potrzebny.
    > cieknie
    > jest

    > Ale to Twój argument, że klimatyzator jest niezbędny by w naszym klimacie
    > nie ociekać potem:
    > [cytuję]
    > "A, ze niby nie potrzebny w naszym klimacie to tez bzdura, niepotrzebny
    > bosmy
    > przyzwyczajeni, ale jak jest mozliwosc nie chodzenia spoconym..."
    > [koniec cytatu]

    Tak, i jednak nadal nie kumasz, mimo wycieczki osobostej.

    > P.S. A wycieczki osobiste... cóż... to kwestia... nie, tym razem nie
    > gustu... wychowania...

    Powyzej dowod, ze zsluszna byla. Powiem wiecej. Nie jest niczym zlym mylic
    sie, ale tylko glupiec tkwi w bledzie. Co niniejszym czynisz.

    Zieeew i plonk. Szkoda mojego czasu.