    From: Fragile <s...@o...pl>
    Subject: Re: wentylator przez ścianę, jak to sie robi
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <jv2uu7$nu5$1@news.task.gda.pl> <jv6dds$vc$1@inews.gazeta.pl>
    <5016d438$0$26699$65785112@news.neostrada.pl>
    <jv9ajb$6o2$1@inews.gazeta.pl> <jvblgm$cqi$1@inews.gazeta.pl>
    <501a10ea$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvea9h$jce$1@inews.gazeta.pl>
    <501d1446$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvji9a$7f7$1@inews.gazeta.pl>
    <501e403a$0$1216$65785112@news.neostrada.pl>
    <jvlhm5$e5q$1@inews.gazeta.pl>
    Date: Tue, 7 Aug 2012 00:04:11 +0200

    Dnia Sun, 5 Aug 2012 12:25:09 +0200, Bożena napisał(a):

> [...]
    > chyba, że się u nas zrobi "afryka" w co szczerze wątpię), to poszukiwania
    > zaczęłabym właśnie od przenośnych z powodu, który wymieniłam - możliwość
    > wywalenia go do piwnicy. Byc może po zbadaniu parametrów itp. zmieniłabym
    > zdanie, ale szczęśliwa z tego powodu nie byłabym.
    > Co zaś dotyczy funkcji grzania, to na plaster komu taka funkcja, jak się ma
    > normalne i sprawnie działające ogrzewanie. W różnych hiszpaniach czy
    > afrykach, owszem potrzebna, bo oni nie mają ogrzewania, ale w Polsce?
    >
    > W temacie potrzebności w naszym klimacie. Uważam, że nie jest potrzebny.

    Ciekawe tylko dlaczego, w tym naszym klimacie, większość hoteli, lecznic,
    banków, biur, restauracji, centrów handlowo-usługowych, salonów
    fryzjersko-kosmetycznych itp. itd. zaopatrzona jest w klimatyzację...? :)

    > Kwestia pocenia się jest kwestią bardzo indywidualną - z jednego cieknie
    > strumieniami przy 23C, a inny nie ma problemu i przy 28C. Dla Ciebie jest
    > przydatny, dla mnie nie... de gustibus...

    Tu nie o cieknięcie chodzi, a o zwykły komfort życia. Ja upodobałam sobie
    życie z klimatyzacją. Ale ja to i samochód z klimatyzacją preferuję ;) Taki
    mam dziwny gust ;)

    Pozdrawiam,
    M.