    From: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Re: widzieliscie pszczoły?!!!! Nie ma ich!!!!!!
    Date: Thu, 17 May 2012 15:01:18 +0200

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4f9c539f$0$1313$65785112@news.neostrada.pl...
    > Czy u was tez nie ma pszszczół? Drzewa tak pieknie kwitna a pszczół nie
    > ma. Dzisiaj zwrciłem na to szczególna uwagę. Przszczół nie ma
    > Co to będzie? Nie będzi owoców. To koniec świata?

    Co prawda pszczół faktycznie mało coś widzę, mimo że 200m ode mnie pasieka
    jest ale za to nadzwyczaj dużo widzę aktywnych ogromnuch bąków które uwijają
    się jak mogą przy moich ogrodowych kwiatach. Widzę też od paru lat takie
    dziwne coś co wygląda jak skrzyżowanie muchy z osą. Jest koloru dosłownei
    sraczkowatego, ma długą tutkę i lata toto od kwiatka do kawiatka. Skoro lata
    do kwiatków to nie trafia pod łapkę na muchy.

    Marek