    Date: Thu, 05 Feb 2015 00:28:19 +0100
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wiertarka

    W dniu 2015-02-05 o 00:12, wolim pisze:

    > Wszystko racja. Ale tak to jest, jak się wierci jedną ręką. Trzeba
    > było trzymać wiertarkę solidnie, to by Ci ręki nie wykręciło. I nie ma
    > tu do rzeczy moc, czy producent wiertarki, a jedynie zdrowy rozsądek.

    Rzecz w tym właśnie, że zbyt mocno trzymałem, myśląc naiwnie, że
    utrzymam, a trzymałem oburącz tyle, że producent nie przewidział do tej
    wiertarki dodatkowego uchwytu dla drugiej ręki. Gdybym trzymał lekko to
    najwyżej wyrwałoby mi z ręki wiertarkę, obróciło nią ze 2-3 razy i na
    tym by się skończyło, ale ja jak poczułem, że wiertło zaczyna się
    blokować to wierciłem dalej, mocniej chwytając wiertarkę.