  • Data: 2013-07-31 12:58:38
    Temat: Re: witam po przerwie ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 31 Jul 2013 12:16:15 +0200, quent

    > Mnie akurat nie drażni ale wiem co możesz mieć na myśli. Mam coś takiego
    > czytając dpreview.com. Często tam zaglądam od wielu lat ale od jakichś
    > 2. zwyczajnie nie mogę czytać białych literek na czarnym tle dłużej niż
    > przez kilkanaście sek.... świat zaczyna mi wirować ;-))

    Coś w ten deseń właśnie czuję. :) Zresztą z tego samego powodu początkowo
    nie czytałem dpreview (tylko od święta), ale się zmądrzyłem i
    zmodyfikowałem ich stronę lokalnie dzięki stylish. Na szczęście style w
    recenzjach trzymają stałe (choć jest parę styli zagnieżdżonych których nie
    chce mi się modyfikować), to nic się przesadnie nie sypie za to jest
    czytelnie. :)

    > Nad nową stroną ciągle pracuję... na pewno będzie
    > bardziej łagodna dla oczu ;-)

    Myślę, że wystarczyłoby wziąć szczepa z bitmapy na górze, "wydrzeć" z
    czerwonego tła biały placek w formie papieru czerpnaego i na to rzucić
    czerwony/czarny tekst (odnosząc się do opisu "o mnie"). 5 minut roboty a
    może połowa klientów nie ucieknie. ;)

    --
    Pozdor Myjk