  • Data: 2013-07-31 14:12:45
    Temat: Re: witam po przerwie ;-)
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 31 Jul 2013 13:56:57 +0200, quent

    > Ja kiedyś... daawno temu pisałem do nich w tej sprawie, żeby pomyśleli
    > nad jakimś alternatywnym ostylowaniem swojej arcyciekawej witryny.
    > Ciekawe czemu mnie olali ;-DD
    > Po Twoim TIPie zainstalowałem w Stylish-u cuś takiego:
    > http://userstyles.org/styles/35571/dpreview-com-new-
    2010-design-in-grey
    > :-)

    Też może być. Ja poszedłem na szybko po najmniejszej linii oporu, białe na
    czarne, czarne na białe, linki na nieco mniej żarówiaste i tyle:

    @namespace url(http://www.w3.org/1999/xhtml);
    @-moz-document domain("dpreview.com") {

    body {
    color: Black !important;
    font-size: 12px !important;
    }

    div.mainContent {
    background: none repeat scroll 0 0 White !important;
    }

    div.mainContent .green {
    color: Maroon !important;
    }

    a, .linkish {
    color: Maroon !important;
    }

    div.chromeMainMiddle {
    background-image: url("none") !important;
    }

    div.mainContent table.table-std6px th {
    background: none repeat scroll 0 0 White !important;
    }

    table.briefReviews tr td.info div.name a {
    color: maroon !important;
    }

    table.briefReviews tr td.badge table tr td {
    background: url("none") !important;
    }

    div.siteNav {
    background-image: url("none") !important;
    }

    div.chromeNav {
    background-image: url("none") !important;
    background-color: black !important;
    }

    }

    > Pomijam treść, bo chyba wystarczyłoby jedno zdanie + namiary

    Dobrze jest jak jest, o sobie nigdy za wiele. :D

    > ale czytając faktycznie, obraz zaczął mi latać mniej
    > więcej w połowie tekstu.

    ;)

    > Starzeję się :/

    Ale co mi Pan tu, proszę Pana, sugeruje?

    ;D

    PS Dobra, chyba kończymy -- bo się Lawa znowu wyleje.

    --
    Pozdor Myjk