    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: witamy w pislandii :-)
    Date: Wed, 28 Oct 2015 22:24:11 +0100
    <5...@g...com>
    <b...@g...com>
    <n0q7oj$4al$1@node1.news.atman.pl>
    <5630fbc6$0$630$65785112@news.neostrada.pl>
    <n0rb16$aef$1@node1.news.atman.pl>
    <56313540$0$649$65785112@news.neostrada.pl>

    W dniu 2015-10-28 o 21:51, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Maniek4" napisał w wiadomości grup

    > Kłopot w tym, że wlazł... ale na podstawkę przeznaczoną do tego by
    > wchodziły nań delegacje (z reguły zagraniczne) celem zrobienia foci.
    > Czyli zachował się tak jak delegacja powinna się zachować.

    Czemu zatem dwoch tubylcow wskazuje inny kierunek mimo, ze to faktycznie
    nie bylo krzeslo? Przyznaje, ze ten film uwaznie zobaczylem po Twojej
    interwencji. Ale niesmak pozostaje ciagle ten sam.

    > Czyli nie rozdają, a kradną i nie zegarki a rowery.
    >
    > Uległeś histerycznej propagandzie pisowskich "niezależnych" mediów -
    > niestety.

    Powiem Ci, ze z powodu zenady nie ogladalem tego filmu wnikliwie.
    Widzialem go po lebkach ze dwa razy i bylem pewny, ze to bylo krzeslo. W
    calej tej sytuacji chyba nie ma to i tak wiekszego znaczenia, bo dalszy
    ciag nie jest lepszy. I nie chodzi tu o pisowskie media a o reakcje
    odwrotna. Po prostu nie chce sie patrzec jakie durnoty wyprawia za
    granica przedstawiciel nie tyle kraju co nas. Jak taki obraz o nas
    zostawia prezydent to naprawde nie chce sie tego ogladac.

    > Dowody są łatwo dostępne w sieci - myślę, że ich wyszukanie
    > nie przekracza to twoich możliwości.
    >
    > W razie czego daj znać, pomogę.

    Luzik - dam rade. :-)

    > Litościwie nie skomentuję.

    A po co? Krzeslo, nie krzeslo - calosc jest dramatem. Jakby pierwszy raz
    byli w parlamencie. Juz moje dzieci zachowuja sie z wiekszym szacunkiem.

    Pozdro.. TK