  • Data: 2012-08-09 17:12:08
    Temat: Re: włączniki schodowe podwójne - warto?
    Od: "kiki" <l...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

    "brunet.wp" <S...@S...comUSUN_WIELKIE_LIT
    in message news:k00i30$b0n$1@usenet.news.interia.pl...
    > Witam,
    >
    > co najmniej kilka takich włączników schodowych podwójnych zaplanowałem (do
    > światła), ale nie wiem czy to się w ogóle uda... W niektórych miejscach

    Drogi brunecie.

    Kup sobie przekaźnik bistabilny np HAGER EPN510 lub EPN515 zależnie od
    potrzeb

    http://allegro.pl/hager-epn510-przekaznik-bistabilny
    -1z-230v-i2521671674.html

    I zamiast przycisków schodowyc daj impulsowe. Do 2 przewodów wystarczą ci 3
    żyły i połącz to wg schematu

    http://www.elkom.com.tw/m/PLC2011A0_PLC2011B0_PLC201
    1C0_circuits.pdf

    Sch14 i Sch15 ze strony 8.

    Będziesz miał piękną instalację schodową i możliwość sterowania w
    przyszłości :-)
    Znowu mnie nie słuchasz :-)