  • Data: 2009-08-28 08:29:10
    Temat: Re: włamania - jak zapobiegać?
    Od: "kogutek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli fortepian, jedyna cenna (dla nas) rzecz trzymana w domu, jest zatem
    > bezpieczny - prawie tona i bez rozebrania nie waz'miosz - a resztę mogę
    > wydać ad hoc, łącznie z kopiami obrazów i fałszywymi brylantami ;-D
    > --
    >
    > Ikselka.
    Masz rację. To co jest cokolwiek warte w życiu nie ma nic wspólnego z wartością
    materialną. Nich mi ktoś ukradnie wspomnienia z młodości. Bardzo to będzie
    trudne, chociaż nie niemożliwe. Obserwuję ludzi i widzę że stają się
    niewolnikami u siebie. I robią to wszystko żeby być najbogatszymi na cmentarzu.
    Według mnie życie jest za bardzo porąbane żeby można w oparciu o nie robić
    jakieś plany. Zwłaszcza że jutro nie istnieje. Z moich obserwacji wynika że im
    społeczeństwo jest bardziej złodziejskie tym więcej jest zabezpieczeń. Są kraje
    gdzie na przykład nie zamyka się domów i mieszkań. A jeśli już się to robi to
    zostawia się otwarte okna na parterze. Wychodzi ze w Polsce wszyscy są
    złodziejami. Super zamki, alarmy w samochodach, psy potrafiące rozerwać
    człowieka na kawałki są normą. Tak zabezpiecza się złodziej przed innymi
    złodziejami a nie normalny człowiek. W Polsce złodziejstwo jest tak powszechne
    ze stało się normą. Kradną wszyscy i wszystko. Zgodnie z przysłowiem że co
    więcej warte jak wesz to w kieszeń bierz. Uczciwość jest za to postrzegana jako
    patologia.