    Subject: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <qmqvb1$ojq$1$Adam@news.chmurka.net>
    <7...@g...com>
    <qmr270$qa7$1$Adam@news.chmurka.net>
    <5d91261a$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
    <d...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 30 Sep 2019 07:04:30 +0200

    > Nic nie jest problemem z wyjatkiem tego ze jestes uzytkownik wiejskim chamem. W
    innym wykonaniu rury pcv zrobione z polipropylenu nie byly by problemem. Dalej chamie
    pieczesz chleb wodny? Jak bys mial problemy z pamiecia to internet pamieta za ciebie
    bzdury jakie przy okazji pieczenia chleba wypisywales. Pamietaj chamie za po raz
    kolejny ty mnie zaatakowales. Odpuscilem jakiekolwiek dyskusje z toba bo z gnojem i
    chamem nie ma co gadac.

    Kolejny raz udowadniasz, że jesteś parszywym kłamcą i debilem.

    Piszesz, że sobie odpuściłeś, a w każdym wątku, gdzie coś napiszę to
    mnie atakujesz i prowokujesz, a później łżesz jak stara suka, że piszesz
    w dobrej wierze i jeszcze mnie przypisujesz ataki.

    Kolejny raz ci udowodniłem, że nie masz racji, a ty brniesz w swoich
    debilizmach i ubliżasz. Normalny człowiek jak mu się pisze, że nie da
    się pokleić takich rur, bo są produkowane z polipropylenu to w kilka
    minut by to sprawdził w internecie. Ale ty nie, ty musisz ludzi zwyzywać
    i naubliżać. Jak widać poziom twojej inteligencji jest niższy od poziomu
    inteligencji plangtonu.

    Na szczęście internet wszystko pamięta i pamięta chronologicznie. Każdy
    może sprawdzić jakim jesteś kłamcą.

    > Ale moge zaczac robic to co ty.

    Marne szanse, abyś zaczął robić to co ja, bo dla ciebie już za późno na
    naukę. Musiał byś się na nowo narodzić, ale tym razem w niepatologicznej
    rodzinie i dużo uczyć.