    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sun, 29 Sep 2019 22:36:49 -0700 (PDT)
    <1...@g...com>
    <5d912409$0$17352$65785112@news.neostrada.pl>
    Subject: Re: wpięcie do rury PCV 160mm
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 29 września 2019 23:37:15 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > Jak trójnik ma 40 cm to w rurze musisz zrobić wycięcie ponad 40cm, czyli
    > 40,5-41cm.

    Pisałeś o wycięciu większym o 3-9cm .

    > Kur.... czy to tak trudno ci zrozumieć?

    Powoli sam zaczynasz prostować Swoje bzdury

    > Nie będzie dobrze, bo odcinki rury oraz trójnika wsadzonych w kielichy
    > ledwo zajdzie za uszczelkę.
    Pewnie to niezgodne ze sztuka i normami zaraz napiszesz ale rura 160 jest dość
    elastyczna że na upartego cięcie na 12 cm by starczyło, odgięcie rur i nasunięcie
    trójnika. Bo przypomne po raz kolejny ze nie piszemy o magistrali sciekoej tylko o
    rurce 160mm.

    > Ty to na pewno potrafisz to zębami przegryźć. Jak widać jesteś tylko i
    > wyłącznie teoretykiem, który nawet nie ma wyobraźni, a się wymądrza
    > jakby wszystkie rozumy świata pozjadał.

    To że ty uważasz że czymś skomplikowanym jest ucięcie równo rury brzeszczotem to tak
    Sobie masz prawo uważać. Ja takie rury ciąłem i nie było problemów.

    > Kolejny raz udowadniasz, że jesteś w tym temacie ignorantem.

    Jakież to specjalistyczne narzędzia konieczne jest do odcięcia rury fi 160 o grubości
    ścianki ze 3mm

> [...]
    >
    > Po drugie rury do wpięcia się w sieć wodociągową muszą być rurami
    > litymi, a tym samym są o wiele twardsze od tych, które kupujesz w
    > marketach. Te rury, które możesz sobie prowadzić po własnym podwórku
    > mogą być rurami o wiele słabszymi, spienionymi np. SN2, ale jeżeli jest
    > to wpięcie poza terenem prywatnym to minimum SN4 o ile nie będą tam
    > jeździły samochody. Jeżeli zaś rura przechodzi przez pas drogowy to
    > wymagają rur SN8 i więcej np. SN16 Rury takie mają ścianki od 4mm w
    > górę. SN4 ma grubość ścianki 4mm, SN8 już 4,7-4,8mm, SN10 6,2mm, a SN16

    I znowu duo mądrych słów napisałeś tylko zapomniałeś że piszemy o rurach fi 160

    > Nie można prościej, bo są na to normy jak to może być wykonane i ile
    > rura musi wejść minimum w kielich.

    Na odcinku od domu do szamba można olać normy i zrobić po swojemu

    > Każda taka wcinka w sieć wodociągową jest poprzedzana wydaniem warunków
    > przez właściciela/dysponenta sieci i ma być wykonana zgodnie z prawem i
    > normami oraz z tymi wytycznymi. Zasadniczo taka wcinka wymaga wykonania
    > studzienki i po wykonani tejże wcinki podlega kontroli inspektora.

    Po raz kolejny myślisz ze jak kilka madrze wygladających zdań zacytujesz to beie ok.

    > Jak zwykle pierdolisz od rzeczy.
    > Autor wątku napisał "Muszę się połączyć do czynnej rury kanalizacyjnej
    > 160mm". Czynna to znaczy, że już ktoś tam jest do niej podłączony i do
    > niej sra.

    Nie twierdze inaczej

    > Poza tym pisze on dalej "Gościu twierdzi że takie siodełko na rure 160

    > Ponadto widziałeś kiedykolwiek szambo, którego podłączenie byłoby
    > poniżej 2,5m (cytuję autora wątku: "Dodam że rura jest na głębokości
    > około 250cm ppt.")? Dołóż do tego ze 2-2,5m głębokości zbiornika co daje
    > razem 4,5-5m głębokości ssania. Gdzie on znajdzie wóz asenizacyjny,
    > którego pompa jest w stanie zassać te 4,5-5m i jeszcze podnieść na
    > 2-2,5m? Ty chyba kompletnie nie wiesz jakie są realia i praw fizyki
    > także nie znasz. Bywa, że ci co wywożą nieczystości nie są w stanie
> [...]

    Dasz radę Sobie wyobrazić dom na wzniesieniu a szambo na dole?
    Ale ok nie upieram sie z tym szambem bo się będziesz dalej czepiał.

    > Nie chciałbym cię mieć za pracownika,

    Raczej na to nie licz