  • Data: 2011-08-18 21:12:49
    Temat: Re: wybór rekuperatora
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ŁC" <a...@r...to> napisał w wiadomości
    news:oxmh9ac0ixfb.18m2kfhv2ftio$.dlg@40tude.net...

    > O, to ja też będę hardkorem :-D

    Pasywne ponoc tak maja. Ja mam fixy tylko w klatce schodowej. Bardziej to
    chyba problem mentalny niz rzeczywisty. Po prostu nie chcial bym miec okien
    nieotwieranych. Ale zeby nie bylo, ze sie czepiam to powodow pare tez by sie
    znalazlo, choc nie krytykuje. Mozna rzecz jasna zrezygnowac z czesci
    otwieranych okien w tym samym pomieszczeniu, ale jak to bedzie wygladalo?

    Pozdro.. TK