    From: Marcin Ł <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wycena hydraulika
    Date: Sat, 15 Feb 2014 09:04:38 +0100

    Użytkownik "uzytkownik" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    W dniu 2014-02-15 08:10, Marcin Ł pisze:
    > witam
    > dostalem wycene wykonania calej instalacji hydraulicznej + ogrzewania w
    > domu.
    > w full opcji wynosi ona 38000zl (14 grzejnikow poddasza, parter w
    > podlogowce (+ podejscia pod ewentualne kaloryfery kiedys tam jak bedzie
    > potrzeba). sterowniki elektroniczne w pomieszczeniach do ustawiania
    > konkretnej temperatury dla pomieszczenia, sterwonik glowny programowany na
    > 7 dni. sterownik pogodowy, grzejniki w lazienkach + podlogowka. spiecie
    > wszystkiego w kotłowni i instalacja uzdatniacza wody (+ filtr i sol do
> [...]

    Kupiłem samochód z automatyczną skrzynią biegów. Czy ktoś z Was ma taki
    samochód i może mi powiedzieć czy jest on awaryjny czy dobrze się nim
    będzie jeździć?
    Dostrzegasz absurd w moim pytaniu? Takie same, absurdalne pytania zadajesz.
    Nie piszesz jakie to sterowniki, jakiej firmy i jak ma być wykonana cała
    elektronika.

    Pierwsza rzecz, która mi się "rzuca w oczy" to podłogówka + grzejniki +
    gazowy kocioł kondensacyjny.
    Taki układ znacznie podraża całą instalację, a poza tym pogarsza
    sprawność kotła.
    Dlaczego nie chcesz zrobić podłogówki w całym domu?
    Byłoby taniej w budowie i oszczędniej podczas eksploatacji. Mniej
    skomplikowana automatyka, która lubi się psuć, a zatem byłoby też
    bardziej niezawodnie.

    na dole bedzie terakota na gorze panele itp. boje sie o przewodzenie ciepla.
    znajomy polozyl panele i wydajnosc podlogowki drastycznie spadla wzgledem
    ceramiki. jezeli jestem w bledzie to prosze mnie wyprowadzic.