    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wyciek z podłogówki - co robić
    Date: Fri, 13 Sep 2013 21:55:43 +0200

    W dniu 2013-09-13 18:25, d...@d...pl pisze:
    > witam
    >
    > niestety po roku użytkowania mam wilgotną scianę przy wejściu do podłogówki w
    łazience, wcześniej tego nie było ale teraz jest ...

    > wejście jest poniżej poziomu lazienki
    >
    > w łazience mam grzejnik wiec mogę zamknąć podłogówkę ale czy można czyms to
    uszczelnić bez kucia ? wyciek nie jest duzy ale jest a zostawić tak nie mogę

    > dzięki za pomoc

    U mnie odspoil sie silikon w rogu sciany i poszadzki w kabinie
    prysznicowej. Efekt jest taki, ze w progu lekko spuchl panel. Sprawdz
    podobne rzeczy u siebie i kontroluj cisnienie w instalacji, bo to pokaze
    czy jest rzeczywiscie wyciek. Troche malo prawdopodobne zeby rurka
    gdzies puscila, no chyba, ze jakis chinol.

    Pozdro.. TK