  • Data: 2014-04-04 21:26:23
    Temat: Re: wycinarka(bruzdownica) do styropianu
    Od: Albercik <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04.04.2014 10:27, Albercik pisze:

    > na tapecie grzałka z opiekacza, testy po południu..

    no i poszło, wycinanie nawet jako tako idzie, z jednym zastrzeżeniem bo
    grzałka z opiekacza nie grzała na całej długości, jakieś 2cm od końca
    były zimne i nie rozgrzewały się do wystarczającej temperatury.
    W kilku trudno dostępnych miejscach musiałem podłubać ręcznie -
    nożykiem - masakra, bruzdownicą z opiekacza idzie zdecydowanie lepiej, w
    dodatku równo i bez syfu.
    Można by tylko pokombinować skąd wziąć grzałkę o bardziej ergonomicznym
    kształcie, ale dla mnie to co mam wystarczy..