  • Data: 2009-03-10 10:39:20
    Temat: Re: wyczystka komina - jak czyścić?
    Od: "Tomasz" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@i...pl> napisał
    Całą zimę paliłem drzewem po budowie
    (sosna dość mokra) i w wyczystce jest suchutko... Komin jest ocieplony
    - jak każdy systemowy chyba.

    Problem jest w tym jak to paliles?
    Jesli paliles zawsze zywym plomieniem to oczywiscie ze skroplin nie bedzie.
    Ja np uzywam kominka jako jedynego zrodla ciepla w calym domu i wlasnie pale
    w ten sposob ze rano laduje pelne palenisko, zamykam na max doplyw powietrza
    i ide do pracy. po 12 godzinach w kominku ciagle jest zar, dokladam znowu do
    pelna i znowy zamykam doplyw powietrza i zarzy sie do rana.
    Przy takim paleniu nie ma szans aby nie powstaly skropliny nawet z suchego
    drewna.

    --
    Tomasz