  • Data: 2010-08-08 19:31:23
    Temat: Re: wygląd ogrodu
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 8/8/2010 9:25 PM, Lidia Miluska wrote:
    > Mam problem następujący:
    > Zajmuję się amatorsko ogrodem i wszystkiego doświadczam na zasadzie
    > prób i błędów.
    > Początkowo większość mojej działki (ok 4 ary) obsiana była warzywamy.
    > Obecnie dzieci są poza domem a ja w pełni realizuję swoje hobby
    > uprawiając rośliny ozdobne no i mam kawałek ogródka warzywnego.
    > Chcę na wiosnę jakoś estetycznie odgrodzić te dwie części, czy ktoś
    > mając praktyczną wyobraźnię mógłby mi pomuc. Oczywiscie mając na
    > wzglęcie w miarę nie duże koszty.
    > Byłabym wdzięczna za linki ilustrujące propozycję.

    Zależy jak bardzo mają być odgrodzone, ale jeśli wystarczy symbolicznie,
    a nie tak, żeby nie było widoczności pomiędzy obiema częściami, to ja w
    przyszłym roku planuję żywopłocik z estragonu. Na wiosnę szybko odbija
    od ziemi, bardzo ładnie się krzewi przy przycinaniu, wygląda całkiem
    ładnie, no i jako zioło pasuje do części warzywnej. Dodatkowo koszt
    założenia minimalny - wystarczy kupić nasiona w pierwszym roku i posiać.

    Pozdrawiam,
    Arkadesh