  • Data: 2017-11-09 21:11:01
    Temat: Re: wykonczenie docieplenia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale na tym przecież polega zaleta takiego dachu przy wichurze.
    > Jak kolejnym razem wichura przejdzie bardziej centralnie przez Twój dom,
    > a nie minie bokiem - to sąsiad straci 50 dachówek, a Twój dach może
    > odfrunąć cały. Masa krytyczna nie została przekroczna po prostu:)

    Popatrz na zdjęcia zerwanych dachów. One odlatują kiedy murłata nie była
    przykręcona tylko leżała na ścianie albo kiedy łaty i pokrycie było na
    gwoździe. Ja byłem 500m dalej kiedy przyszła ta nawałnica, nie wydaje mi
    się żeby któryś dom ominęła bokiem. Gdyby przyszedł wiatr zdolny to
    zrobić, to teraz wiem że strach o dach nie byłby na pierwszym miejscu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz