  • Data: 2017-11-10 21:28:40
    Temat: Re: wykonczenie docieplenia
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak, nakrętki dokręcałem, w jednym przypadku nakrętki nie było, pewnie myszy
    odkręciły, skubane.

    Ja jak się zacząłem budować, to razem z okolicznymi sąsiadami. I tak
    myślę, że skoro niemal każdy z nich rach ciach zaraz jak tylko położył
    dach, to brał i ocieplał skosy szczelnie wszystko zamykając, to
    aproksymując to na całą Polskę, pewnie sporo domów ma można by rzecz
    "jakoś zamocowane" te murłaty.

    Choć z drugiej strony pewnie nie ma co przesadzać, ciągle lepiej tak niż
    na sposoby "zapominalskich".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz