  • Data: 2016-06-06 17:34:50
    Temat: Re: wykorzystanie ciepła ze splita
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 6 czerwca 2016 17:19:51 UTC+2 użytkownik ddddddddd napisał:

    > przepływ na oko 2,5 może 3 litry na minutę (sporo mniej niż ktoś tu
    > zakładał) - badałem raz, bardzo niedokładnie i butelkę 1,5l napełniałem
    > jakoś ponad 30 sekund

    Oj no to rzeczywiscie - 180m3/h to ponad 5 x mniej niz zakladalismy, wiec
    moc spada do ~360W.

    > Myślę że wąskim gardłem jest tu alupex16, może też pompa. Tak czy
    > inaczej wyrzucę to na dach, w przyszłości dorobię drugie 200m i połączę
    > równolegle, ew. wymienię pompę.

    Najwiekszym problemem to jest to, ze jest to uklad otwarty :)
    No i 200m w jednym ciagu to jest bardzo duzy opor - podziel to na
    maksymalnie 100 metrowe kawalki, a najlepiej 50-cio :)
    Jak chcesz miec lacznie 400m to podziel na odcinki 50m, dokup rozdzielacz
    8 sekcyjny:

    http://allegro.pl/rozdzielacz-8-zaworki-zlaczki-alup
    ex-16-pex-q6-i5674943324.html

    I bedzie na pewno duzo lepiej :-)