  • Data: 2009-12-16 11:15:02
    Temat: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    mm pisze:

    > Są radiesteci którzy mają certyfikaty i nawet są radiesteci sądowi .Wiedzą

    No, i jasnowidze sądowi.

    A potem taka durna bździągwa wierząca w czasy zostaje sędzią i puszcza
    wolno kogoś, kto znał szczegóły zbrodni tak, jak tylko mógł znać ktoś,
    kto w niej uczestniczył, bo cwaniaczek zezna, że usłyszał to wszystko od
    jasnowidza.

    > dokładnie jaki kamień ułożyć którą stroną i jaki kamień jakim kolorem
    > promieniuje.

    O, kolorem?

    Kurcze, to jak wezmę dobrego radiestetę i ten mi dobierze kamienie
    solidnie promieniujące na czerwono, zielono i niebiesko, to nie będę
    musiał mieć w domu oświetlenia, bo będę miał w sumie białe oświetlenie!