    From: "kadafi" <...@...a>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wylewka radiostezyjna - prosze o porade
    Date: Sat, 19 Dec 2009 19:15:34 +0100
    <hgd9re$4b2$1@nemesis.news.neostrada.pl> <4b2a2a26$1@news.home.net.pl>
    <hgdals$d5$1@atlantis.news.neostrada.pl> <hgfj80$ad1$1@achot.icm.edu.pl>
    <hgglsk$17jv$1@news2.ipartners.pl> <hggqnt$v98$1@achot.icm.edu.pl>
    <7...@o...googlegroups.com>
    <hgibd6$29n$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <5...@b...googlegroups.com>
    <hgilir$i8u$1@nemesis.news.neostrada.pl> <hgitla$ed5$1@news.interia.pl>
    <8...@o...googlegroups.com>
    <hgivhc$g79$1@news.interia.pl>
    <9...@v...googlegroups.com>

    Czy nie jesteś w stanie uwierzyć komuś, kto to widział na własnej działce,
    przy własnej wodzie i prądzie i na własne oczy.
    Gościa sprawdziłem ze zdjęciami i dokumentacją (zresztą był u mnie po raz
    pierwszy).
    Poza tym za to nie brał żadnych pieniędzy. Zrobił to OPERATOR KOPARKI
    (wątpię, by miał skończoną jakąkolwiek szkołę), bo nie chciał uszkodzić
    mediów i tyle w temacie.
    Do tego momentu nie wierzyłem w coś takiego. Od tej pory, jak napisał
    Maniek4, mam szacunek i pokorę do rzeczy, w które być może istnieją, a nie
    są wytłumaczalne.
    Nawiązując do wypowiedzi Jackare, gość był lekko przeziębiony i lokalizacja
    mediów (jak napisałem prądu i wody) w działce poszła mu dłużej niż
    normalnie.
    Nie twierdzę, że trzeba do wylewki dodawać jakieś woo-doo, nie wierzę w żyły
    wodne określane na podstawie planu mieszkania itp.

    Pozdrawiam
    Kadafi