  • Data: 2012-05-24 17:45:17
    Temat: Re: wyprostować przewód YDYp 3x2,5
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Albercik" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:jpj9io$i1b$1@node1.news.atman.pl...

    > Chłopie, weź się chwyć roboty psychoterapeuty, bo widzę że nieźle Ci
    > idzie. Może ja niezbyt trafnie użyłem słowa "markecie", może Ty niezbyt
    > trafie wyłuskałeś gdzieś słowo "każdym".. Faktem jest że czepiasz się
    > słówek. Problem z wątku głównego gdzieś uciekł po drodze, a ja się we
    > flame bawić nie mam ani czasu ani zamiaru. EOT.

    Może Twoje uogólnienie dotyczące obsługi marketowej było nietrafne.
    Trzeba umieć się przyznać do błędu, a nie obwiniać wszystkich innych.

    P.S. Nie byłem, nie jestem i nie zamierzam być pracownikiem marketu.
    Nie oznacza to jednak, że powinienem przytakiwać tym, którzy uogólniając
    rzucają zły cień na sprzedawców w marketach.
    Ja bynajmniej nigdy się nie spotkałem ze złą obsługą w marketach
    budowlanych, a bywam prawie codziennie. Jeżeli mam jakieś szczególne
    oczekiwania co do sposobu obsługi to bez problemów dogaduję się z obsługą.