eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca › Re: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
    From: Andrzej <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
    Date: Thu, 25 Aug 2011 00:28:45 -0700 (PDT)

    > Oczywiście że tak. Płytek nie można podnosić klejem, bo bedą wyglądać
    > paskudnie. Nie będą w płaszczyźnie, niektóre się zapadną o milimetr i już
    > będzie to czuć i denerwować.
    > Trzeba wylać samopoziom i kleić na możliwie cinką warstwę kleju. Inaczej
    > będzie syf nie wykonanie. Ja to przerabiałem. Potrafiłem wywalić kilka m2,
    > podlać wylewką i położyć od nowa, bo było paskudnie, a były to polery.

    Mógłbym zrobić wylewke samopoziomującą, tylko zastanawiam się czy ona
    sie później nie odspoi, bo ona będzie kładziona na ogrzewaniu
    podłogowym. Jeśli wyrówanie byłoby robione klejem, to odpada jedna
    warstwa która moze się odspoić. Nie wiem, może źle mysle, i położenie
    wylewki na podłogówdze jest całkowicie bezpieczne.