eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniewyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomującaRe: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
  • Data: 2011-08-25 10:44:25
    Temat: Re: wyrównanie poziomów - klej czy wylewka samopoziomująca
    Od: Andrzej <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zadzwoniłem do konsultatnta MAPEI i polecił mi masę wyrównujaca
    Nivoplan Plus. Twierdził, że nadaje się na odgrzewanie podłogowe. Cena
    tylko 21zł za worek. czy ktoś zna ten produkt, nadaje się ona na
    podłgówkę? Co dziwne, szukałem na stronie producenta inforamcji o tym
    produkcie ale nic nie znalazłem.