    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: wysokosc garazu jaka optymalna
    Date: Sun, 19 Mar 2017 11:04:59 +0100

    W dniu 19.03.2017 o 08:32, ddddddddddddd pisze:

    > Więc pytanie czy to musi być garaż, a nie np. pomieszczenie gospodarcze?
    > No i dlaczego nie budynek mieszkalny za który płaci się 10x mniej
    > podatku? :)
    > Poza tym nic nie stoi na przeszkodzie żeby wysokość pomieszczenia
    > zmniejszyć po odbiorze (tylko jak się będą czepiać, to nagle garaż
    > stanie się nie garażem?). Ja mam taki garaż z wysokością 2,19m - miał
    > jakieś 2,4m, ale bramę wjazdową wysokości 2m, podwiesiłem płyty gk i
    > zgłosiłem nową powierzchnię opodatkowaną w urzędzie. Chyba pierdoła bo
    > nie przyszli nawet sprawdzić faktycznej wysokości.

    temat psychologiczny nie budowlany. garaż zimą to odśnieżanie wjazdu,
    problem z wodą w środku, szybsze gnicie auta. jak to ma być garaż
    warsztat magazyn, to im wyszszy, większy jaśniejszy - tym lepiej. o
    każdy centymetr bym walczył. ja naprawiałem auto w dużym garażu, a i tak
    nie dało się obejść auta przy otwartych drzwiach. Był duży kanał, a do
    wyjęcia układu wydechowego i tak trzeba było przetaczać auto.
    Po latach uważam że w słowniku powinno być inne określenie na garaż
    serwis, i garaż dziupla przyśpieszająca rdzewienie auta. A zastąpienie
    tego drugiego przypadku wiatą ma same zalety
    ToMasz