  • Data: 2011-07-06 18:16:46
    Temat: Re: ytong czy suporex solbet?
    Od: wolim <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-07-06 17:55, brunet.wp pisze:
    > Witam,
    >
    > zastanawiam się jaki materiał wybrać na ściany nośne. Ytong 24x20x60
    > kosztuje ok.6,5zł/szt, solbet 24x24x59 też kosztuje ok.6,5zł/szt. Ścian
    > mam ok. 165m2, więc za ytonga musiałbym zapłacić ok. 8900zł, zaś za
    > solbeta ok. 7500zł. Różnica z jednej strony duża z drugiej mała... Warto
    > zapłacić więcej o 1400zł za ytonga, który uchodzi za lepszy jakościowo
    > materiał? A może nie jest lepszy?
    >
    > Pozdrawiam,
    > BWP

    Kup Solbet. Ja kupiłem Ytonga i żałuję, bo i tak trzeba docieplić.
    Do tego wziąłem super ciepłą odmianę (400) i teraz żaden kołek się w tym
    nie chce trzymać.
    Moi fachmani mówili, że Solbet jest tak samo równy, jak Ytong.
    I nie daj się wkręcić w żadne zaprawy, niech kleją na klej i ma być
    równo tak, żebyś potem styropian na grzebień kleił, a nie na placki.

    Pozdry,
    MW