  • Data: 2010-10-25 20:23:58
    Temat: Re: z cyklu "grzejecie juz" ? :) ciag dalszy..
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:ia4k1u$5l5$2@node1.news.atman.pl...

    > Demagogia.

    Oj tak oj tak.
    Bezsensowne mieszanie pojecia oszczednosci i spekulacji. Niech przetrzyma te
    akcje do kolejnej zblizajacej sie moim zdaniem bezssy a bedzie w plecy 2400.
    A gdyby nie mieszkal w mieszkaniu/domu to co miesieczne oszczednosci na
    wodzie, pradzie, podatku, sciekach i czym tam jeszcze moznaby zainwestowac w
    PZU co miesiac.

    Pozdro.. TK