  • Data: 2011-04-18 13:33:05
    Temat: Re: z czego dach altany ?
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 18 Kwi, 10:25, "qlphon" <q...@p...fm> wrote:

    > wszystko na ładnej, struganej i malowanej więźbie

    Jak ktos nie jest ciesla a mimo wszystko chce sobie to zrobic sam to
    jednak polecam sie nie pierdzielic z ta wiezba za specjalnie tylko
    wszystko potem przykryc podbitka, bo polozyc idealnie wiezbe, zrobic
    rowno i ladnie te wszystkie gniazda nie jest tak prosto :-)

    Jak ktos cos takiego zrobil lub ma jakies fajne fotki takich "altanek"
    to podzielcie sie! Ja mialem w zamiarze zrobic taka altanke na rzucie
    litery "L" - z dachem czterospadowym, koszem etc. Nie chce jednak
    przekroczyc 25m2 zeby wystarczylo zgloszenie, choc z tego co wiem to
    okapy sie nie licza, wiec mozna taka altanke o ~metr w kazda strone
    legalnie "wydluzyc" dluzszym okapem wlasnie - a to daje sporo bo
    zamiast 5x5=25m2 robi nam sie 7x7=49m2 "suchego" w razie deszczu :-)
    pozdr.

    --
    Adam