  • Data: 2011-01-18 12:07:30
    Temat: Re: zabezpieczenie przed ciągiem wstecznym z wentylacji
    Od: "kiki" <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

    "s_13" <s...@i...pl> wrote in message
    news:70895026-88d6-4d60-a298-e853ef957dd5@g26g2000vb
    z.googlegroups.com...

    > no właśnie, wentylacja grawitacyjna, kanał w kominie obok dymowego,
    > jak zabezpieczyć przed zaciąganiem w drugą stronę (czasem dymu z

    Myśmy o tym już rozmawiali nie raz :-) Chyba nie ma na to lekarstwa :-)
    Wentylacja mechaniczna jest jedynym lekarstwem. Rozszczelnianie na potęgę -
    szkoda kasy za ciepło. Całkowiet zatykanie też nie. Jak zaczyna wiać to
    trzeba zamykać anemostat. ale musi być szczelny, a takich nie ma :-)
    Ja wiem, że jest to problem, z którym sam się borykam. mam czasem takie
    cofki podczas mrozu, że komin wentylacyjny na poddaszu przemarza, że aż
    odchodzi farba :-)