  • Data: 2011-01-18 12:38:49
    Temat: Re: zabezpieczenie przed ciągiem wstecznym z wentylacji
    Od: "PH" <P...@p...news> szukaj wiadomości tego autora

    news:70895026-88d6-4d60-a298-e853ef957dd5@g26g2000vb
    z.googlegroups.com...
    no właśnie, wentylacja grawitacyjna, kanał w kominie obok dymowego,
    jak zabezpieczyć przed zaciąganiem w drugą stronę (czasem dymu z
    komina, a czasem smrodu z wywiewki kanalizacji), kratki z żaluzja
    działają w drugą stronę, może ktoś widział takie odwrotne... a jeśli
    nawet, to czy ciąg wentylacji grawitacyjnej, da radę podnieść te
    żeberka żaluzji, czy to tylko do wentylatorów... a może są jakieś
    prostsze, specjalne kratki do takich zastosowań...

    ja dałem taką klapkę która uchyla sie tylko w jedną stronę :) działa lepiej
    niż sie spodziewałem
    pzdr
    Piotr