  • Data: 2010-07-02 14:35:42
    Temat: Re: zabezpieczenie przed licznikiem
    Od: "JeSt" <o...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:i0iua3$qr5$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "JeSt" <o...@w...eu> napisał w wiadomości

    > i dlatego głupi tylko zakłada drugi by mieć opłatę stałą
    > ok. 100zł (i więcej) dodatkowo za drugi, zamiast tylko ok. 20zł

    Po pierwsze nie głupi ale uczciwy ale jeśli dla Ciebie to jest to samo to
    niech tak będzie.
    Zdziwisz się zapewne gdy sprzedawca energii po wykryciu niezgodności z umową
    dokona doliczenia taryfowego po cenie wynikającej z taryfy odpowiedniej do
    charakteru pobieranej energii. Tak sobie myślę, że nigdy nie widziałeś
    stosownych
    umów i tak sobie dywagujesz.