  • Data: 2014-11-11 22:26:41
    Temat: Re: zabieracie z działki na zimę ...
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pani Krycha napisała:

    > ... telewizory ?
    > Czy mrozy mogą uszkodzić pozostawiony na zimę w altance
    > telewizor i dekoder do niego?

    Nie zabieramy, bo nie mamy. W instrukcji obsługi telewizora można
    przeczytać, jakie są warunki klimatyczne pracy i przechowywania.
    Mróz elektronice nie zaszkodzi. Wilgoć już tak. Wilgoć w altance
    zdarzyć się może. Ale nie jestem pewien, czy w pytaniu chodziło
    rzeczywiście o "altankę", czy o "altankę działkową". Na temat
    definicji tego ostatniego terminu sporo ostatnio czytałem. Zdaje
    się, że według niektórych łapią się na nią również murowane piętrowe
    budynki z centralnym ogrzewaniem.

    > A może opakować sprzęt w ... np. koc?

    Albo okryć choiną. Ewentualnie zakopcować.

    Jarek

    --
    Hu! hu! ha!
    Nasza zima zła!