  • Data: 2011-01-08 09:07:41
    Temat: Re: zabudowa kominka - po co izolowac ściany wełną?
    Od: "Bartek" <bk*n@v.atonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Rentier" <f...@g...com> wrote:

    > Gazobeton jest dość dobrym izolatorem.A temperatura w "komorze" nie będzie
    > znów tak ekstremalna.Zakładam ok 100, trochę ponad stC.

    W kapie mojego kominka temperatura bez problemu przekracza 100 stopni (czujnik
    jest tuż pod komorą dekompresyjną, przy kratce wylotowej), przy czym jest
    stamtąd wyciągane powietrze mechanicznie turbiną 800m3/h. Gdyby turbinę
    wyłączyć, temperatura by na pewno wzrosła. Ja mam izolację 8cm wełny i 3cm od
    ściany murowanej z tyłu :)

    --
    Bartek