  • Data: 2010-01-23 08:57:42
    Temat: Re: zabudowanie grzejnika szakami kuchennymi?
    Od: s_13 <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 2. zaslonic szafkami kuchennymi rowniez grzejniki
    > ktos mi mowil ze w takim wypadku robi sie dluzszy blat w ktorym robi
    > sie otwor na przeplyw powietrza (zaslania sie toto jakas kratka) a
    > szafka de facto jest przed kaloryferem.
    > szczerze mowiac mam duze watpliwosci bo nie wiem czy cale cieplo nie
    > bedzie szlo w ogrzanie szafek - i zamiast miec cieplo w kuchni bede
    > mial duchowke w paru szafkach, co raczej nie wplynie pozytywnie na
    > stan szafek i ich zawartosci...

    podobnie jak z zabudowaną lodówką podblatową, trzeba dobrze zaizolować
    plecy szafek, to nie będzie grzało, oprócz otworów w blacie (albo
    specjalnej kratki do takich lodówek właśnie), trzeba też podobne
    otwory zrobić w cokole pod szafkami, żeby była cyrkulacja powietrza
    (chyba, że szafki na nóżkach), grzejnik i tak straci na pewno na
    wydajności, więc jeśli zależy ci na grzaniu nim, to lepiej będzie go
    przenieść...

    pozdrawiam
    s_13