  • Data: 2009-11-05 22:01:29
    Temat: Re: zagadki o pszczołach
    Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:hcuvtb$b88$...@i...gazeta.pl...
    > SJS pisze:
    > "właziły" do domu
    >

    > Teraz rozumiem fascynację nie tylko miodkiem.
    > Jeszcze Cię podpytam; z jakiego powodu pszczoła użądli właściciela pasieki
    > ?

    Bywa taki czas, że lepiej do pasieki nie wchodzić np przez kilka dni dusi
    się, parno, burze w okolicy
    to raz
    dwa - przy przeglądaniu uli mam tylko kapelusz na głowie jako osłonę oczu,
    rękawy zawiniete, ręce gołe, zdarza się że przypadkiem pszczołę przycisnę
    trzy - tuż przed rujką lepiej do ula nie zaglądać
    SJS