  • 1. Data: 2009-11-02 09:53:15
    Temat: zagadki o pszczołach
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    1. Jak temperatura jest w ulach latem?
    2. Jak temperatura jest w ulach zimą?
    3. Ile matek może być w jednym ulu?
    4. Jaki zakres informacji przekazują sobie pszczoły?
    5. Ile oczu mają pszczoły?
    6. Skąd pszczoły mają wosk?
    SJS

  • 2. Data: 2009-11-02 22:47:28
    Temat: Re: zagadki o pszczołach
    Od: "johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "SJS" żądli:

> [...]
    > 2. Jak temperatura jest w ulach zimą?
    > 3. Ile matek może być w jednym ulu?
    > 4. Jaki zakres informacji przekazują sobie pszczoły?

    Ja tam jeszcze pszczoły z uszami nie widziałem, ale chyba innej odpowiedzi
    na pkt 6 nima ;-(

    Zdroofka Johnny

  • 3. Data: 2009-11-02 22:50:27
    Od: XL <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 Nov 2009 23:47:28 +0100, johnny napisał(a):

    > Użytkownik "SJS" żądli:

    > Ja tam jeszcze pszczoły z uszami nie widziałem, ale chyba innej odpowiedzi
    > na pkt 6 nima ;-(

    No tak, wszystko przez te Twoje stopery... Przetop na świece :-)

    --

    Ikselka.

  • 4. Data: 2009-11-03 01:01:34
    Od: "Moon" <m...@y...com>

    SJS wrote:
> [...]
    > 2. Jak temperatura jest w ulach zimą?
    > 3. Ile matek może być w jednym ulu?
    > 4. Jaki zakres informacji przekazują sobie pszczoły?

    "raz dwie dorosłe panny
    weszły do wanny
    puszczały sobie pszczoły
    na pupy gołe."

    tak mi się przypomniało...

    moon

  • 5. Data: 2009-11-04 11:13:06
    Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl>

    "Moon" wrote ...

    > "raz dwie dorosłe panny
    > weszły do wanny
    > puszczały sobie pszczoły
    > na pupy gołe."

    Nie znam tego klasyka, zastanawia mnie jednak to co miał autor na
    myśli pisząc "pszczoły"?
    Bo z pewnością nie o żądlące owady z ula mu chodziło! :)
    A.

  • 6. Data: 2009-11-04 12:25:38
    Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com>

    Aaron wrote:
    > "Moon" wrote ...
    >>
    > Nie znam tego klasyka, zastanawia mnie jednak to co miał autor na
    > myśli pisząc "pszczoły"?
    > Bo z pewnością nie o żądlące owady z ula mu chodziło! :)

    Oczywiście owady. Ja to znam w wersji "sadzali":
    Leciała pani z panem aeroplanem,
    Sadzali sobie pszczoły na dupy goły.

    I był też refren, jakże prawdziwy:
    To nie jest takie miłe ani wesołe
    Posadzić sobie pszczołę na dupę gołe.

    Google sugerują, że jest to piosenka z "Kiepskich", ale ja ją
    słyszałem jeszcze w latach sześćdziesiątych.

    Pozdrowienia,
    Michał

  • 7. Data: 2009-11-04 18:53:52
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    SJS pisze:
> [...]
    > 2. Jak temperatura jest w ulach zimą?
    > 3. Ile matek może być w jednym ulu?
    > 4. Jaki zakres informacji przekazują sobie pszczoły?

    Nie potrafię na pytania odpowiedzieć :-(
    Zatrudniłam google coby na ten temat poczytać.
    Na początek krótki link i co usłyszałam ?

    http://kurde.pl/flash/pszczola.html

    Chyba daruję sobie edukację.

    Pozdrawiam, Barbara

  • 8. Data: 2009-11-04 18:59:34
    Od: "Prawusek" <p...@i...pl>

    "Barbara Miącz" <s...@i...te.ria.pl> wrote in message

    Czy ta wiedza jest pilnie potrzebna? Bo mogę odpowiedzieć na te pytania, ale
    jeżeli masz chęć posięścia tej wiedzy na stałe sugeruję podręcznik o hodowli
    pszczół.

  • 9. Data: 2009-11-04 19:10:27
    Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl>

    Prawusek pisze:

    > Czy ta wiedza jest pilnie potrzebna?

    Dziękuję, nie trzeba. To tylko ciekawość była.
    Poradzę sobie sama.

    Barbara

  • 10. Data: 2009-11-04 20:03:29
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>