    From: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: zakup mieszkania - pare kwestii?
    Date: Fri, 15 Jan 2010 09:04:53 +0100

    On Fri, 15 Jan 2010 08:31:29 +0100, "kiki" <k...@k...net> wrote:

    >Co strona to tysiac pomyslów ale nic konkretnego.

    dla kogos kto startuje z tym rokendrolem to zawsez lepiej poczytac cos
    niz nic.

    >Gdybys wzial kilku z nas
    >razem to bysmy pojechali z toba i ocenili :-)
    >Mamy wieksza praktyke niz niejeden budowlaniec :-)

    domyslam sie, na ogekldziny wezme ze soba takiego jednego gostka,
    ktory tez wypluwal pluca na swojej budowie :)

    >Sa ogromne przeciwwskazania. Nie wiadomo jak jest to poddasze ocieplone.
    >Najlepiej sprawdzic to w zimie teraz przy pomocy kamery termowizyjnej.

    jaki koszt? i do badania trezba wchodzic do srodka zeby np. ustalic
    temperature wewnatrz?

    >Musisz ocenic jak mocno grzeja i czy nie grzeja celowo za mocno zeby cie
    >oszukac.
    >Kamerka i obmacanie scian, ogledziny sokolich oczy z tego forum by ci daly
    >odpowiedz :-)
    >
    >Dawaj foty budynku i od srodka...

    jesczez go nie widzialem od srodka, mamy umowiona wizytacje w
    mieszkaniu, wiec na razie mam tylko takie zdjecia:

    z zewnatrz, mieszkanie jest na 1 i 2 pietrze:
    http://img15.imageshack.us/img15/3066/413895906.jpg

    o ile na pierwszym pietrze sa pokoje to widac, ze ktos adaptowal
    strych chyba i przeniosl sobie na gore kuchnie. teraz na 2 pietrze
    jest po prostu duzy salon + otwarta kuchnia - na moje oko ze zdjec to
    troche na sile ta kuchnie przenoszono.

    salon na 2 pietrze:
    http://img136.imageshack.us/img136/7784/413897307.jp

    kuchnia na 2 pietrze:
    http://img193.imageshack.us/img193/5912/413896370.jp

    balkonik na 1 pietrze:
    http://img15.imageshack.us/img15/7386/b413896910.jpg
    wrzucam tylko po to, zeby mozna zobaczyc mniej wiecvej jakie okna
    teraz tam sa.

    ogolnie lokal na 1 pietrze ma 3 pokoje a na 2 pietrze duzy salon
    laczony z kuchnia. najbardziej martwi mnie wlasnie te 2 pietro,
    bo chcialbym:
    1. przeniesc kuchnie z 2 pietra na 1.
    2. na 2 pietrze zrobic ze 3 pokoiki
    tyle ze wlasnie problem na 2 pietrze z oknami - jak widac na fotkach,
    teraz sa 2 male okna w szczytach, wiec chcac przerobic to na pokoje
    musze "podorabiac" okien i raczej to beda okna dachowe.
    tak samo sciany dzialowe, trezba bedzie jakies postawic.
    jak widac po wystroju to raczej w starym stylu wiec trezba bedzie co
    nieco podorabiac/poprzerabiac.

    ciekaw jestem ile orientacyjnie wynosi koszt zrobienia 1m2 ocieplenia
    dachu, gdybym chcial je zrobic od nowa porzadnie?

    pozdrawiam,
    Cyb