    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: żarówki / halogeny / ledy na podwieszane sufity
    Date: Tue, 14 Aug 2012 22:37:49 +0200

    > czyli np. takie:
    > https://domswiatla.pl/produkt/310/transformator_elek
    troniczny_yt105_emc_12v___105w

    Coś właśnie takiego, tylko ja mam o połowę mniejsze (50W i taki też
    halogen).

    > tu jest do puszki niby elektroniczny - i mi odradzali... Proponowali
    > wybrać jakieś żarówki ledowe na 230V :(

    Nie wiem nic na temat ledowych poza tym, że potrafią wk...ąco migać.
    Wiem natomiast, że pseudohalogeny na 230V świecą dla mnie światłem
    nieładnym - jak zwykłe żarówki dosłownie (nie ta barwa, najwyraźniej
    mała ilość drutu grubego w żarniku daje lepszy efekt niż dużo cienkiego).

    Musisz sprawdzić samemu, przejedź się po markecie, szybko załapiesz różnice.

    Miłego.
    Irek.N.