  • Data: 2010-01-20 00:31:11
    Temat: Re: zawor kulowy - przedluzenie
    Od: "Jarek M." <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Posłuchaj mądralo.
    Skonfiguruj sobie poprawnie OE.
    Odpowiadasz pod moim sigiem, i jesteś nieczytelny,
    naucz sie odpowiadać i cytować poprawnie to pogadamy.
    --
    Krzysiek
    ----------------------

    Faktem jest że od kilku lat piszę na różne grupy i jeszcze nikt nigdy nie
    zwrócił mi uwagi że jest problem z czytelnością.
    Sądzę że z Twoim czytnikiem jest coś nie teges.
    Zwróć uwagę że już w pierwszym poście pytałeś "Co to jest przed pozdrawiam?"
    Ale skoro twierdzisz że z moim OE jest coś nie w porządku sprawdzę to,
    kiedyś ... bo teraz nie mam na to czasu.

    Ale wątkotwórcy zapewne nie interesują te problemy, On chce przedłużyć oś
    zaworu.
    A póki co ty nie wniosłeś żadnej wiedzy do sprawy, więc twój udział
    merytoryczny w dyskusji jest żaden, poza pieniactwem.

    JM

    dla mnie EOT