  • Data: 2009-02-09 11:13:26
    Temat: Re: zawór napowietrzający
    Od: a...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    On 9 Lut, 10:48, "robert" <r...@s...pl> wrote:

    > a ja właśnie dałem ten zawór zatykając wywiewkę :-) oczywiście nie jedyną,
    > ta na końcu, za kibelkiem została :-) a walczę z tym, ponieważ chcę
    > ograniczyć przepływ powietrza przez POŚ i kanalizację, a ta wywiewka była
    > nadprogramowa, bo wciskano mi, że im większy przeciąg w POŚ, tym lepiej, co
    > nie okazało się prawdą:-(

    Skoro masz juz (jak rozumiem) kominek wentylacyjny na dachu to moze w
    ta rure (ta ktora jest podlaczona z kominkiem) wsadz klape zwrotna -
    taka ze powietrze bedzie chulalo tylko w jedna strone ? Wtedy tylko
    ew. podcisnienie kanalizy ta klape otworzy, a w normalnym stanie
    bedzie zamknieta i zaden wiatr tam chulal nie bedzie.

    Odpowietrzniki to jak czytam same klopoty - predzej czy pozniej zawsze
    zacznie smierdziec :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.