  • Data: 2017-03-08 22:51:42
    Temat: Re: zbiorniki na wode ....
    Od: JKK <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sorry, ale nie wejdę w dyskusję o wyższości świąt...
    Pozdrawiam - JK

    Ps.
    Wprowadzasz ludzi w błąd. Emalia nie ma styku z wodą.

    > Z drugiej strony jak chce liczyc na farta ze w emaliowanym nie bedzie mial w
    fabrycznie nowym uszkodzonej emali, albo ze w czasie podlaczania emalia nie zostanie
    uszkodzona w okolicach wspawanych w zbiornik rurek (emalia to szklo i przy
    niewielkich odksztalceniach peka) to niech kupuje emaliowany. Przy braku farta
    emaliowany zbiornik z uszkodzona emalia wytrzyma z cztery lata. Za to w staromodnym
    ocynkowanym moze zedrzec fleksem z polowy zbiornika cynk i dalej stal bedzie
    chroniona przez cynk ktory zostal. Do tego pozostaje jeszcze sprawa gumy w srodku. Na
    n-lat moze byc niedostepna na czesci zamienne. Guma w srodku musi miec dopusczenie do
    kontaktu z zywnoscia. Takie dopuszczenie nie swiadczy ze jest obojetna dla zywego.
    Swiadczy ze uwalnianie skladnikow z jakich ja zrobiono miesci sie w normie. A co jak
    miesci sie w gornych a nie dolnych wymaganiach normy. Z cynkiem sprawa prosta bo on
    niejako z urzedu bez zadnych badan jest dopuszczony do wody pitnej.