  • Data: 2022-02-15 15:59:33
    Temat: Re: zenek robi laskę każdemu
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2022-02-14 o 21:48, KANALIA* Zenek Kapelinder UJADA:

    > Za jakiś czas będziesz się głupi chuju czepiał że cię traktuje per noga. Idź zrób
    laskę runtowi, ostatnio chcesz się z nim zakolegować i włazisz mu w runt dziurę w
    dupie bez wazeliny.

    zenusiu, psycholu!

    P R O J E K C J A !!!

    dla ciebie juz nie ma ratunku. jestes idiotą! genetycznym. uwazasz ze
    wszyscy sprzysięgli się przeciwko tobie. masz dziadek coś z łbem!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!